Efter messen

Afhentning af varer fra messeområdet

Udstillerne sørger selv for at bestille vognmand til returvarer, der pakkes og påføres standnummer/firmanavn samt tydelig leveringsadresse.

Varerne skal være afhentet senest fredag den 28. april 2017 kl. 16:00.

Standmateriale, der ikke er fjernet, vil blive fjernet af Radisson BLU Scandinavia Hotel til en pris på kr. 3.000,- pr. stand, som faktureres til de enkelte udstillere.

Opklæbning af klistermærker, plakater m.m. skal tages ned, ligesom tape på gulv m.m. skal fjernes.

Der må kun benyttes opmærkningstape som ikke efterlader limrester. Limrester som ikke er fjernet, vil blive fjernet af Radisson BLU Scandinavia Hotel, Aarhus og rengøringen afregnes ud fra listepriser.

Evt. omlakering af gulv i Kongressalen, grundet limrester, afregnes udefra listepris og faktura sendes til de berørte udstillere.